دانلود اهنگ لکنت
نوشته شده توسط : همدمه تنهایی

 

دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام لکنت با کیفیت بالا

 

بنیامین بهادری

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام لکنت

 

اگه یه وقت بغض می کنم
(گاهی) تبسم می کنم
می خوام بگم عاشقتم
دست و پام و گم می کنم
می خوام بگم جون منی
آتیش به جونم می گیره
می خوام بگم دوست دارم
اما ززبونم می گیره
م من اگه (تو تو) رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
م من اگه (تو تو) رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
وقتی حرفام و می خوردم
داشتم از (عشقت) می مردم
وقتی لبهام و می دوختم
(توی آتیشت میسوختم)
م من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
م من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
وقتی بودم سرد و ساکت
داشت دلم می شد هلاکت
فکر میکردم تو تویی جفتم
سوختم و آبتو نگفتم
خواستم از چشمات نیفتم
خواستم از چشمات
م من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
م من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
م من اگه نو نو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
وقتی بودم سرد و ساکت
داشت دلم می شد هلاکت
فکر میکردم تو تویی جفتم
سوختم و آبتو نگفتم
خواستم از چشمات نیفتم
خواستم از چشمات
م من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )




:: برچسب‌ها: هنگ , دانلود آهنگ جدید , آهنگ لکنت , آهنگ های بنیامین , دانلود آهنگ بنیامین , دانلود آهنگهای جدید , متن آهنگ لکنت ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: